Hillegom

Hillegom
Kerkplein Hillegom

Zoeken in deze blog

dinsdag 12 januari 2010

Korendag en bloemmozaiek

In de tussentijd met Ruud Ackers van HillegomNu contact gehad en met hem afgesproken dat wij (Hillegom Promotie) de organisatie van de Korendag van hem overnemen. Vanaf nu heet het gewoon weer de Hillegomse Korendag.

Voor ons is het weer helemaal opnieuw beginnen, maar zo goed en zo kwaad als het kan hebben we al een draaiboek in elkaar gedraaid en de koren uitgenodigd. Ik ben benieuwd wie er reageren en dus komen op de Hillegomse Korendag.

In principe willen we de Korendag gaan houden in de Maartenskerk van 13.00u tot 21.00u. In dit tijdsbestek kunnen 14 koren optreden. Mochten er meer koren willen optreden dan gaan we eerder beginnen. Mijn insteek is in ieder geval om rond 21.00u te stoppen. Nu alleen nog kijken naar de datum van deze dag. De afgelopen 5 edities was het altijd op de laatste zaterdag van oktober. Mij bereikte echter berichten dat dit voor de koren een lastige datum was omdat ze dan al met de repetities voor de kerstoptredens bezig zijn. Aan de koren heb ik nu de vraag gesteld welke datum hen het beste uitkomt.

Op http://www.hillegomhelemaaltop.nl/ is in de tussentijd de agenda bijgewerkt en zijn pagina's met links gemaakt. Dat vond ik met het verdwijnen van HillegomNu een groot gemis. Ik hoop dat meerderen hier plezier van hebben! Binnenkort krijgt de voorpagina van de site een noodzakelijke facelift. Mede hierdoor krijgen we dan ook de mogelijkheid om rapportages op de voorpagina te zetten. Natuurlijk gaan we niet zelf met een camera door het dorp (daar hebben wij de vrijwilligers niet voor). Wel kunnen de verenigingen hun zelf gemaakte foto's naar ons toesturen die wij dan plaatsen op de pagina.
Ook heb ik gisteren een telefonisch interview gegeven aan het Haarlems Dagblad. Vandaag is er een leuk stuk verschenen over het komende bloemmozaiek. Een aanrader om dit artikel te lezen.

3 opmerkingen:

  1. Is er al een datum bekend voor de korendag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kunnen we ons nog inschrijven om mee te doen met de Korendag op 2 oktober?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt dit ook weer georganiseerd in 2011? Wellicht kan ons koor dan een bijdrage leveren: www.gettogetherchoirandband.org. Ik hoor graag van u (prgettogether@gmail.com)

    mvb, Nienke Lam

    BeantwoordenVerwijderen