Hillegom

Hillegom
Kerkplein Hillegom

Zoeken in deze blog

zondag 6 december 2009

In den beginne....

Het is zondag 6 december. Net alle Sinterklaascadeautjes van gisteren opgeruimd. Tussen door heb ik nog voldoende zaken te doen. De voorpagina van http://www.hillegomhelemaaltop.nl/ moet ik nog aan laten passen. We hebben namelijk een nieuw logo en het is gebleken dat de links op de pagina niet goed werken. Werk aan de winkel dus.

Verder moet ik werken aan het aanvragen van subsidies bij allerlei fondsen en ondernemingen. Dat is best lastig; ze willen allemaal weten waarom we nu juist hen hebben aangeschreven. Vorig weekend ben ik daar uren en uren mee bezig geweest en vanmiddag wil ik de laatste aanvraag in orde maken. Maar ja, voor niets gaat alleen de zon op, toch?

Als laatste moet ik vanmiddag zorgdragen voor de laatste zaken voor de samenzang rond de Pomp. Dit moet gebeuren op woensdagavond 23 december a.s. Ik krijg alleen maar geen contact met Crescendo. Ongetwijfeld zal dit allemaal goedkomen, maar het houdt alles wel op.

Morgen met de burgemeester naar Oegstgeest voor een informatiebijeenkomst over de Giro d'Italia die op 10 mei 2010 door de streek komt. Ondanks dat ze Hillegom schampen (N207 en daarna de N208 richting Lisse), is het natuurlijk wel leuk om op dat kruispunt iets te doen. Morgen horen we wat er mogelijk is (wordt vervolgd).

Dit is het eerste berichtje, maar er zullen er meer volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten